Jump to content
Moonhawk

This F-ing Place

23 posts in this topic

Yes that is why I'm happy today. This place is back! Let's make it great again! 😂😂😂

  • Love 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
 

Not only is this place back, but chatting with all of you feels natural... which is saying a lot because I hate talking to people.  :P

  • Love 3
  • Thanks 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
1 hour ago, Kenai said:

Not only is this place back, but chatting with all of you feels natural... which is saying a lot because I hate talking to people.  :P

That's flattering, thank you, @Kenai.

  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

YYYYEEESSSSS!!!!!! Chaos and Lurking again!!!! I missed  everyone!! 

  • Love 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 

So f***ing happy that its back!  Now I have another place I can come to during work..Lo. Just what I need more distractions..

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Yeah, probably not a great idea to feed your addiction at work.  Or maybe that's just me.  Yep, it's me.  Can't do it during work, it'll get me in so much trouble.

  • Love 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

yeah I bring my laptop ALL the time to work and my boss is just sooo awesome has no issue with me watching movies, TV being online. I work for commission only so what the hell is she gonna do..FIRE ME>>NO!! I am the only agent in the office. 

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 

You goddess and the wolf have made my day like mentioned on the first post

  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

You all, everybody that has come back so far and shown @hirondelleand I so much love.  This all has made me so F-ing happy this morning!  Thank you!

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

We just love Tracy. noone likes Dom... he's just gonna have to eat some worms...ahhahahhahahaha

YA know its getting late for me..I am being SOOOO Meanie

 

  • Haha 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
19 minutes ago, Ren said:

We just love Tracy. noone likes Dom... he's just gonna have to eat some worms...ahhahahhahahaha

YA know its getting late for me..I am being SOOOO Meanie

 

Lol EVERYbody loves @Timberwolfand you know it ^_^

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 

This topic should be a catwalk for all the posters coming through here ;)

Home away Home but always and forever in my heart.

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
On 24/09/2017 at 8:28 PM, Kenai said:

Not only is this place back, but chatting with all of you feels natural... which is saying a lot because I hate talking to people.  :P

What she said.

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
5 hours ago, Spyder said:

Little bit like going back home, this 'ol place. Nice to have it again.

And you know when Spy comes out of the tuneage thread and posts in a feels-y thread, you've done well. gg guys, gg.

  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
 
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members
     
     

    No registered users viewing this page.

     
×